Factura, sistemul online și abonatul

Ba o promoție cu minute, ba un telefon codat în rețea, ba o ofertă integrată, ba vreun vânzător insistent. Ca român ai atâtea ocazii să îți faci abonamente de telefonie, că la un moment dat poți vedea cum ți se duc banii cu vorba…

Nu e cazul tău. Tu ai vrea să scapi de atâtea numere și să-ți arunci telefoanele pe geam. Plătești lunar aproape din inerție și te lupți cu sistemul lor informatic care refuză să-și actualizeze facturile de unul singur. Ai reclamat, te-ai conformat. Uneori, cu toată bunăvoința ta, e greu să le fii client înțelegător.

Cum ai reacționa la descoperirea unui serviciu nou-nouț ascuns fără știre în contul tău de abonat? Nu ceva scump, dar cât se poate de prezent pe factură. Nu așa că l-ai considera un test de vigilență? Cum sigur nu ți s-a recomandat lecitină în ultima vreme, vei încerca să remediezi situația. Redescoperi același sistem online cu funcții offline. Noroc cu formularul de reclamații… Mâine vei fi contactat de o voce caldă care îți va spune că a fost o greșeală regretabilă, iar suma respectivă va fi stornată luna viitoare. Îți voi spune: Felicitări, ai fost vigilent!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *